יום שני, 11 בינואר 2016

Addicted to (lime) Crime


הי בנות,מה שלומכן?
הפעם החלטתי לכתוב סקירה על מוצרי שפתיים של חברה שאני מאוד מאוד אוהבת: ליים קריים.
בבלאק פריידי האחרון, הוספתי אל האוסף שלי עוד מספר שפתונים, וזה הזמן לערוך לכן היכרות עם כל מוצרי השפתיים שלי ששייכים לחברה. (על מוצרי העיניים של ליים קריים אכתוב בפוסט נפרד).





קצת על החברה, לפני שמתחילים:
דוו דיר, מקימת המותג המתגוררת בלוס אנג'לס, פיתחה ליין איפור מקצועי, נטול אכזריות בבעלי חיים ומשגע להחריד.
המותג כולו מושפע מחדי קרן קסומים, פיות סגלגלות ולונה פארק זוהר.
האיכות של המוצרים נהדרת פלוס פלוס, האריזות מטריפות ומקוריות, ומבחר הגוונים גדול ויוצא דופן.
מחפשות איפור מעולה שלא נראה כמו שום דבר אחר בסופר פארם?
בדיוק זה. ליים קריים.
האתר הרשמי של החברה צבעוני ונגיש, ותמורת 10.95 שולח לישראל ללא הגבלת משקל וגודל חבילה. את החשבונית, דרך אגב, הם שמים בפנים כך שאין בעיות מכס גם מעל הסכום המותר.
תתחילו להתפרע!

ככה אריזת הקרטון נראית מבחוץ, כשהיא נוחתת אצליכן בבית היישר מגן העדן של חדי הקרן והפיות:


וככה היא נראית מבפנים:


מהמם, לא?!



מוכנות? מתחילים!
אני יתחיל מליין האודמים הרגילים של החברה unicorn lipstic.
שמנה לב שחילקתי את התמונות והסווטצ'ים ל2 קבוצות, אבל מדובר באותו מוצר, רק האריזות מעט שונות.
קישור לאודמים: כאן.




האודמים מזכירים בצורתם את האודמים של מאק, רק שכאן הם גדולים יותר והאריזה יפה הרבה יותר.
הצבע הסגול כמובן שולט, וחדי קרן מנצנצים וזוהרים מקשטים את האריזה בנוסף ללוגו החברה.
האודמים האלה מדהימים, הם פיגמנטיים ועמידים. זה הזוי, אודמים רגילים והם פשוט נשארים על השפתיים והדהייה שלהם יפה כל כך.
המינוס היחיד בעיני היא צורת המריחה שלא מאוד נוחה לשימוש, אני מעדיפה לעבוד איתם עם מברשת.
(בתמונות לפניכן השתמשתי ישירות מהשפתון כדי לחסוך בזמן, תסלחו לי על חוסר הדיוק.)
נתחיל בסווטצ'ים?



הגוון הראשון שבחרתי לצלם לכן הוא great pink planet ורוד גלידה בהיר, בעל תת גוון קר, עם מראה מעט גלוסי ורטוב אבל לא מנצנץ.
בתמונות הוא התקבל מעט חזק יותר, ולכן ממליצה לכן ללחוץ על הקישור למעלה ולראות את הגוון האמיתי כמו שהוא צולם באתר.
Great pink planet הוא אחד השפתונים האהובים עלי, אני אוהבת את הגוון שלו, את האטימות והעמידות.












השפתון הורוד השני שלי מסדרת הunicorn הוא countessa flourescent שכשמו כן הוא, ורוד ניאוני זועק ומהפנט שמזכיר לי את קנדי יאם יאם הישן והטוב של מאק.








השפתון השלישי מסדרת unicorn הוא cosmopop המושלם!
אני נמצאת שנים בחיפוש אחרי השפתון הכתום המושלם, כזה שיתן נוכחות אבל לא ייראה כמו פורים, שיהיה כתמתם אבל ישתלב עם הפנים.
ומצאתי! קוסמופופ הוא שפתון פלאי בגוון טבעי - כתמתם שמשלים כל לוק ונותן טאץ' עדין וגימור עם נוכחות בלי יותר מדי משחקי צבע.








שלושת השפתונים הבאים, גם שייכים לסדרת unicorn lipstic המהפנטת רק שעיצוב האריזה מעט שונה.






רק בגלל שאין דבר כזה יותר מדי ליפסטיקים ורודים, רכשתי גם את centrifuschia.
באתר הוא נראה ורוד אטום וזועק אבל במציאות הוא עמוק יותר, וכהה יותר.





ואיך אפשר בלי אדום אחד מנצח?
Retrofuturist הוא בהחלט אדום והוא לחלוטין מנצח.
בשונה מהאדומים האחרים שלי, האדום הזה חם יותר ומעט מנצנץ.
הוא ייתן את הגימור הסקסי לכל לוק שתחפשי, אבל אין בו את הקשיחות הזו ששפתון אדום תמיד מייצר, הוא רך יותר, עדין יותר, זורם והרמוני.







אחרון חביב בגרסת השפתונים הרגילים הוא: geradium שבשונה מהוורודים שהצגתי לכן כאן קודם, הורוד הזה עם גוון חמים ומכיל שרידים של פיגמנטים כתמתמים, טבעיים.
שוב, בתמונות כאן הוא יצא זועק הרבה יותר, ממליצה לכן לצפות בו דרך האתר.






והנה הם כולם כאן, שפתוני חדי הקרן שלי, במצעד סוואטצ'ים מרגש:

Retroffuturist, centrifuschia, geradium, cosmopop, countessa fluorescent, great pink planet







וככה נראתה היד שלי אחרי 2 מגבונים ושפשוף נמרץ בחלב פנים ומסיר איפור. אאוץ'.


הגיע תורם של שפתוני וולוטיינס המפורסמים!
הליפסטיקים העמידים של ליים קריים, שההייפ סביבם ברשת כל כך מטורף שהם כמעט תמיד out of stock.
מדובר בליפסטיקים נוזליים, עמידים בטירוף, עם גוונים משגעים, אטימות ורמת כיסוי מהחלומות.
הם נעימים ולא מייבשים את השפתיים, האפליקטורים שלהם נוחים לשימוש, והם שוכנים בבקבוקוני פלסטיק יוקרתיים (נשבעת שלרגע הייתי בטוחה שמדובר בזכוכית חלבית מהממת) ומיכסים מהפנטים באדום זורח ושושנים.
השפתונים האלה נאבקים קשה בליפסטיקים העמידים של עופרה ומתמודדים יפה על המקום הראשון.
הם שורדים אוכל שומני ושתייה מופרזת, ארוחה משפחתית או קידוש בשישי. וכשהם דוהים, הם לא מתקלפים, רק נעלמים לאט לאט באלגנטיות מהשפה הפנימית.
מוצר מושלם שבהחלט שווה את 20 הדולרים שהוא עולה. 
לינק: כאן.






הגוון הראשון והמפורסם הוא utopia הסגול המושלם ever!!! 
הליפסטיק הזה כל כך מושלם שלפעמים בא לי ללבוש אותו כאקססוריז או להשאיר אותו לראווה על השידה בחדר.
היות וכאן צילמתי לכן סוואטצ'ים של כל הגוונים יחד, אני ממליצה להיכנס לקישור ולצפות באהבה הזאת מקרוב ובהגדלה.




מספר 2 הוא bleached ניוד אפרסקי מושלם עד כאב.
זה הניוד הטבעי הכי מהמם שיש לי במגרה, ויש לי הרבה.
הוא תואם את גוון השפתיים כמעט ב100% והוא מחמיא כל כך לפנים, בניגוד לשאר הניודים שמחווירים ונותנים תחושה כאילו נמרח עלי קצת סיד.



השלישי והמושלם הוא pink velvet הכל כך מפורסם.
מדובר בוורוד הכי רותח בשכונה, hot pint הארד קור. נקודה.



ואחרון חביב, ולא פחות מושלם הוא red velvet הסקסי.
אם הייתי צריכה להגדיר את הליפסיק הזה ב2 מילים? כח נשי. זה השפתון שייתן לך להרגיש חושנית וחזקה, מהפנטת, חושנית ואמיצה.
כי אין כמו שפתיים אדומות על אישה, ואין כמו אישה עם שפתיים אדומות.
מנצח, לא?



אלו ארבעת הוולוטיינס העמידים שלי, ואני בהחלט מתכננת לרכוש כמה נוספים ולהגדיל את האוסף.
מצרפת לכן כאן סוואטצ'ים של ארבעתם יחד, כדי שתוכלו להשוות, להנות ולהחליט:





וככה הם על השפתיים שלי:




מוצר השפתיים האחרון שאסקור כאן, הוא הcarousel gloss של ליים קריים. שכשמו כן הוא, גלוס קרוסלה. 
רק מלהביט בבקבוק המסתחרר שלו אתן עשויות לקבל בלבול קל. 
הוא מנצנץ. הוא זוהר. הוא עמיד. והוא שובר את כל המוסכמות של גלוס מן השורה.
מדובר בגלוס עם מרקם עשיר, כבד ומנצנץ, מה שהופך אותו להיות כמעט ליפסטיק. האפליקטור שלו קטנטן ודקיק, וזה יגרום לכן להתעכב דקה נוספת עד לכיסוי מוחלט של השפתיים. אבל.. התוצאה מרהיבה.
הפיגמנט כל כך חזק ואטום, המרקם רטוב ממש והטקסטורה מנצנצת. מושלם.
מכירות את התפוח הענק הזה, שמצופה בתרכיז סוכר אדום, ממותק ומבריק? זה שהילדים מלקקים בלונה פארק ובהופעות? השפתיים שלכן הולכות להראות כמו התפוח הזה, וזה הולך להישאר עליכן שעות. כי הגלוס הזה, הוא גם עמיד.
אז אל תפחדו לתת ביס, ואל תחששו לנגוס, התפוח הזה הולך להישאר. והוא אדום, עסיסי ומבריק מתמיד.
לינק להזמנה: כאן.













זהו אוסף שפתוני הליים קריים שלי.
אני יודעת שהפוסט יצא ארוך מהרגיל, מקווה שלא התשתי אתכן.

אשמח לשמוע את דעתכן על הפוסט ועל ההתנסות שלכן עם ליים קריים.

נתראה בפוסט הבא!

לילה טוב, מלא בפיות קסומות וחדי קרן מנצנצים.
נשיקות, הדס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה