יום ראשון, 6 בדצמבר 2015

I feel guilty

היי בנות, מה שלומכן? 
החורף נחת עלינו פתאום... ושתדענה לכן שימות הקור זה מתכון בדוק לקניות ובזבובים. 
בחוץ קר, וכל מה שנשאר לנו לעשות זה להתכרבל בפוך ולקנות אונליין.

הפעם, אני רוצה לספר לכן על ההזמנה הראשונה שלי מהאתר הישראלי גילטי.
בגילטי יש מגוון מוצרי איפור, טיפוח, בישום ושיער במחירים טובים. כשיש מבצעים זה בכלל משתלם. הפלוס העיקרי לדעתי הוא המשלוח.. תוך 24 שעות החבילה אצלך בבית.

באתר ניתן למצוא מוצרים של: עופרה, קליניק, פלורמר, ארדל, לוריאל, מיקאלה ועוד...

מה אני הזמנתי?





1. המוצר הראשון שהזמנתי הם זוג כדורי פילינג לפנים מבית מאדינה מילאנו.
את מוצרי מאדינה לא ניתן להשיג בארץ והתלהבתי לראות שבגילטי יש מציאות שלה מפעם לפעם.
זוג הכדורים שכבר לא קיים במלאי נועד לעזור בטיפוח הפנים, ניתן להשתמש בו על עור פנים רטוב או יבש, עם סבון פנים או פילינג.
למה הזמנתי את הכדורים?
הרעיון היה נראה לי נחמד, הם צבעוניים ויפים והמחיר? 18 שקלים. בהחלט שווה ניסיון.
התוצאה?
מאכזבת.
לקחתי אותם איתי בהתרגשות לחדר האמבטיה וציפיתי להרגשה מפנקת על עור הפנים אבל הספוג כל כך עוקץ ולא נעים, שזה ממש כואב!
בוקר אחרי התעוררתי מלאה בפצעונים ואדמומיות, העור שלי רגיש מדי כנראה.









2. long lasting liquid lipstic מקולקציית הקיץ של עופרה.
מדובר בשפתון עמיד נוזלי שלא מייבש את השפתיים בזכות שילוב של קומפלקס לחויות המעניקות תחושת רכות מתמשכת.
וואו!! אין דברים כאלה. כל כך הרבה לפני כבר סקרו והיללו את השפתונים האלה, אבל... עד שלא מנסים לא מבינים!
זה באמת השפתון המושלם.
הוא לא זז מהשפתיים לא משנה כמה תשתי או תאכלי, יש לו גימור מאט ומהמם, שכבה אחת נותנת את הגוון הרצוי, האטימות והעמידות, והוא לא מייבש את השפתיים.
למה הזמנתי רק אחד?
שימו לב, הגוונים שלו נטפים והוא חסר במלאי כל הזמן.
אין ספק שארכוש עוד גווני מהסדרה המוצלחת הזו!
הגוון שאני קניתי נקרא LAS VEGAS והוא הסגול הכי מהמם שיש לי בארון.
קישור לקנייה: http://www.guilty.co.il/Product/Long-Lasting-Liquid-Lipstick-summer-collection/



3. מברשת איליינר תלת מישורי  Mikaella Ecology Collection #M02
באוסף המברשות הגדול שלי יש מספר מברשות של מיקאלה שאני מאוד אוהבת ולכן החלטתי לנסות גם את מברשת האיליינר שלהם.
המברשת מגיעה בצבע צהוב והיא חלק מהסדרה האקולוגית, לימונית של מיקאלה.
הידית התלת מישורית מקלה מאוד על האחיזה ושרטוט האיליינר והמברשת מדוייקת כל כך.
המברשת הזו בהחלט נכנסה לקטגוריית המברשות המועדפות והאהובות עלי.
ממליצה עליה מאוד לכל אחת מכן במיוחד לאלו מכן שמתקשות מעט ביצירה של איליינר מדוייק וכנף דקיקה.
עכשיו המברשת הזו במחיר מבצע של 50 שקלים בלבד!
קישור לקנייה: http://www.guilty.co.il/Product/eyeliner-brush-m02/






2 מוצרים חדשים נוספים שקניתי (לא מהאתר) ורציתי לשתף אתכן הם שימר ואיילינר ג'ל.
אחרי הטירוף הגדול שהשאיר אחריו שימר מספר 9 רצתי לקנות את מספר 14 החדש שיצא.
אין ספק שהשימרים של עדה הם המצאה גאונית ומוצר מנצח. החומר גרוס היטב והשימרים נותנים הארה מהממת ולא נצנוץ ילדותי ומסנוור.
גוון מספר 14 התקבל על היד שלי ורדר עם נגיעה זהובה אבל על הפנים הוא פשוט מתקבל לבן וההארה שלו בהירה לי מדי, בעיני שימר מספר 9 יפהפה הרבה יותר אבל מי שאוהבת שימר בולט ולא זהב, השימר הזה בהחלט מתאים.







יש איזשהוא מרוץ אל האיליינר המושלם, החיפוש אחריו הוא תמידי חח לפחות אצלי.
הפעם החלטתי לנסות את האיליינר ג'ל של אינגלוט.
אין ספק שהמרקם שלו נח והגוון שלו שחור ואטום, הפלוס המאודדד גדול שלו הוא האריזה הגדולה יחסית והעובדה שהוא פשוט לא מתייבש, אבל לי הוא הרגיש לא עמיד מספיק. כל עוד האיליינר מרוח על העפעף ואני נזהרת לא לגעת בו בטעות או שהמעלות בחוץ לא מתחממות יותר מדי הוא שורד יפה, אבל מספיקה נגיעה קטנטנה עם האצבע, טיפת זיעה או דמעה סוררת והוא נמרח.





עד כאן להיום, נתראה בפוסט הבא...

נשיקות, הדס.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה