יום ראשון, 6 בספטמבר 2015

ביוטיבוקס ספטמבר

ביוטיבוקס קיצית בתכלת וורוד נחתה אצלי לפני כמה ימים. הפעם החלטתי לשנות את הריטואל הקבוע ולא לכתוב פוסט מיד עם הגעת החבילה. נתתי לעצמי כמה ימים לנסות את המוצרים, להבין מה דעתי עליהם ורק אז לכתוב סקירה מקיפה.
נתחיל?

הקופסא הגיעה בצבעי פסטל בהירים ויפים.






החודש, תכולת הקופסא הפתיעה ושימחה אותי מאוד.
למה?
סיבה ראשונה, 4 מוצרים מתוך 6 הגיעו בגודל מלא.
סיבה נוספת, הגיעו לי מוצרים שבדיוק רציתי.
לאחרונה, חלה התכלות משמעותית בגזרת הטיפוח שלי ואני כבר אוטוטו נזקקת לקרמים חדשים ומפנקים. שמחתי שקיבלתי הזדמנות לקבל מוצרים ולנסות אותם, לפני שאני מחליטה לקנות, כך אני חוסכת אכזבות ושיטוט בחנות.



1. המוצר הראשון שהגיע: שמן לשיער מבית לוריאל.
המוצר הגיע בגודל מלא, בבקבוק זכוכית בעל פקק מוברג וטפטפת.
בגדול, אני לא מתה על ליין מוצרי השיער ה"רגילים" של לוריאל, אני כן חושבת שלוריאל משיקה מוצרים מעולים אבל רק בליין המקצועי שאותו ניתן לקנות במספרות ואצל מעצבי השיער.
לכן הגעתי למפגש ראשוני עם השמן חסרת תקוות ומלאה בדעות קדומות.
החוש הראשון שהתעורר ולטובה, הוא הריח. השמן מריח נפלא, המגע שלו נעים ועם כל הצחוק שבדבר, לא שומני בכלל.
אם הוא משפיע על השיער וממש משנה אותו? ממממ לא יודעת...
מחיר: 50.00



2. אולי המוצר הכי מגניב בחבילה, רק חבל שהוא לא מגיע בגודל גדול ומפנק יותר :)
סט 3 דוגמיות של הבשמים המובילים של ורסצ'ה.
מחיר:
199.00 ל50 מ"ל
299.00 ל90 מ"ל




3. מסקרה בגודל מלא של מייבלין ניו יורק.
לין המסקרות של מייבלין הולך ושמו לפניו, הן מצויינות, שחורות כמו שאנחנו אוהבות, מאריכות ונותנות נפח.
מחיר: 117.00




4. קרם עיניים בגודל מלא של מינרל קר.
המוצר שהתקבל אצלי בזרועות פתוחות. קרם העיניים של קליניק כמעט ונגמר לי והתחלתי לחשוב מה הקרם הבא שאקנה.
לא הכרתי את הקרם הזה לפני כן, אבל האריזה מבטיחה כי הוא נלחם בסימני מתח ולחץ, כהויות ושקיות מתחת לעיניים, ולמניעת הזדקנות.
נשמע מבטיח ביותר.
אחרי התנסות רצופה ומוקפת של מספר ימים אני בהחלט שמה לב לשינויים. העיגולים השחורים מתחת לעיניים כמעט ונעלמו.. זה מדהים.
מינוס יחיד.. הריח לא מושלם.
אבל, על טעם וריח אין להתווכח.
מחיר: 68.80 ל20 מ"ל.




5. ריחנית לארון של גלייד בגודל מלא.
מה זה?
פנינים מפיצות ריח בניחוח מרענן לאורך זמן. מתאים לארונות, מגירות וחללים קטנים.
מחיר: 9.90 שקלים.



6. מוצר אחרון, דוגמית קרם פנים של פאיו.
אין ספק שמדובר בחברת יוקרה מקצועית ואיכותית, מבאס שהקרם הגיע בגודל קטן יותר ואני לא אספיק להנות ולהתרשם ממנו יותר.
הקרם יום עוזר למיצוק, חיזוק ותיקון עור רפוי בקווי המתאר של הפנים.
אני לא יכולה לומר שהקרם שינה את פני וחיי מהסיבה שאיני סובלת מקמטים ונפילת עור (תודה לאל חח) אבל המרקם שלו עדין וכיפי.
מחיר: 387 ל50 מ"ל.



אלו כל המוצרים שחיכו לי החודש בקופסאת ההפתעות של ביוטיבוקס.


נתראה בפוסט הבא.

נשיקות, הדס.



עקבו אחרי הבלוג גם בפייסבוק:
מעשה באישה - fashion blog

ובאינסטגרם:
https://instagram.com/hadas_style/



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה