יום רביעי, 15 ביולי 2015

הגרלה!!




הבטחתי לכן שכשאגיע ל400 עוקבים בעמוד הפייסבוק של הבלוג נעשה כאן הגרלה ראשונה.
איזה כיף שזה קרה בדיוק הבוקר, 15/7, יום ההולדת שלי!


אז כן, לכבוד 2 המאורעות הללו וגם סתם כי מתחשק לי לפנק אני עורכת כאן הגרלה ראשונה ראשונה בבלוג ומפנקת אחת מכן במשלוח כייפי.

מה בהגרלה?

1. תיק איפור צבעוני ומהמם של קליניק.




2. סבון גוף שבלחיצה הופך למוס מקציף ומפנק מבית ללין.





3. ספריי מנקה מברשות איפור מבית מאדינה מילאנו.
היות ואת מוצרי החברה כבר לא ניתן להשיג בארצינו, הפריט הזה שווה ביותר!





4. מסיר איפור לעיניים ולשפתיים בגודל יוחד לנסיעות מבית קליניק.





5. סבון מוצק עם ריח מוש. טוטאל מוש.






6. הנרתיק לשפתון המהמם של קליניק. אין דברים כאלההה





7. מסקרה מבית אסנס.





8. קרם הגנה לפנים בגודל מיוחד.






אז איך משתתפים?
ההגרלה נפתחת היום ותתבצע ביופ ראשון ה9/8, בדיוק כשהבלוג יחגוג חצי שנה.

1. עשי לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג. לעמוד הפייסבוק לחצי כאן
2. לייק + שיתוף ציבורי לתמונת ההגרלה בפייסבוק.
3. עקבי אחרי באינסטגרם. קישור לאינסטגרם שלי, כאן
4. כתבי לי בתמונת ההגרלה בפייסבוק כי מילאת אחר ההוראות + שם מלא.

עד כאן להיום,
נשיקות והרבה הצלחה לכולן
הדס


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה