יום שני, 13 באפריל 2015

Kardashian, baby





הפוסטים הקיציים שלי נאלצים להמתין על שולחן העבודה בגלל מזג האויר.
שוטטתי במרחב האינטרנטי כדי לדלות חומר חדש ומעניין ומצאתי משהו מגניב ממש.


מכירות את קים קרדישיאן? יאפ, ההיא עם הדרמות שנחתה אצלינו היום בישראל, עזבו אתכן מכל זה, יש דבר אחד מעניין שהיא באמת עושה:
אופנת ילדים.

מסתבר שקים, קורטני וקלואי, שלושת האחיות (בה' הידיעה כמובן) השיקו ליין לבגדי תינוקות.

ההפתעה הגדולה: המחיר סבירים ממש! אפילו זהים למחירם של בגדי תינוקות בחנויות הקניון הרגילות.
מגניב, לא?

בהתחלה חששתי, אתן יודעות, קים סטייל וכל זה..
חשבתי שאראה שם מכנסוני עור וג'קטי אופנוענים במידות 0-3...
טעיתי בגדול!
הבגדים מהממים בהחלט, ילדותיים, צבעוניים ונוחים ללבישה.

קבלו הצצה למעט מקולקציית הקיץ:









אהבתן?
אם כן, יש לי הפתעה נוספת :)
(איזה מפנקת אני היום, אה?! חח)

הבגדים נמכרים באתר של "Nordstrom" ויש משלוחים חובקי תבל, כן כן, גם לישראל.
אם תרצו האתר אפילו יתרגם לכם את מחיר הבגדים מדולר לשקל וכל זה בלחיצת מקש פשוטה.
קישור לאתר מצורף מתחת לתמונה.


חפשו את העמוד הזה בפייסבוק, ותוכלו להתעדכן בקולקציות החדשות:


אני כבר התאהבתי, מה איתכן?

דרך אגב, קים האם טוענת שהפצפונת שלה בעלת חוש סטייל מטורף ואת ההשראה לכל הפרוייקט הזה היא שואבת מהכישרון של הילדה.
מה נשאר לי להגיד? שאפו! 😄


עד כאן להיום,
נתראה בימים הקרובים

נשיקות, הדס.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה