יום שלישי, 14 באפריל 2015

משחקת בסבון ומים...






שוב אני כאן...
הפעם בפוסט ניקיון נרחב.
אל תדאגו, לא יהיו כאן מטאטאים או הרבה אבק... רק סרומים, סבונים וקרמים ריחניים. 
פסח אמנם עבר והנקיונות מאחורינו, אבל מדף הטיפוח שלי שהולך ומתרוקן גרם לי לכתוב את הפוסט הזה ולשתף אתכן בתכשירים אהובים לפני שאני מצרפת חדשים אל האוסף.




נזכרת בתקופה שהתחלתי לגעת באיפור.
יד מהססת עם האודם והעיפרון, בלי שום מייק אפ כמובן.
אי שם, תמיד שלב החיטוי היה זה ששמחתי לדלג עליו ולוותר.
לשטוף את הפנים זריז באמבטיה עם מים חמים, מקסימום להעביר עוד מגבון על העיניים ו... למיטה!
עם הזמן, כשהבנתי את החשיבות של הסרת האיפור ושמירה על העור, ערכתי היכרות עם תכשירים נוספים.
היום, ניקיון וליחוח הפנים הם חלק בלתי נפרד משגרת היומיום שלי.
אם להיות כנה, אני לגמרי נהינת מזה.
הלחות, הקצף, המים..
פינוק אמיתי.
אז... מה בעצם אני עושה ובמה אני משתמשת?

נתחיל עם שגרת ניקיון וטיפוח ערב, בחלק הזה של היום התהליך ארוך יותר.
אנחנו אחרי יום שלם עם איפור, הפנים לא נקיות, והנקבוביות ספגו לתוכן את כל הנוף שביקרנו ושאפנו משעות הבוקר.
האוטובוסים, משאית פח הזבל, אדים מהבצל המטוגן של ארוחת צהריים ועוד...
לא מחייב שאנחנו מרגישות או רואות את כל הבלאגן הזה, אבל תאמינו לי – הוא שם!
והוא לא עוזב לבד...

למקלחת עצמה אני נכנסת עם סבון רחצה לפנים של ד"ר פישר.
הסבון מיועד לעור רגיל-יבש, היפואלרגני, מיוצר מסחלבים ושיבולת שועל.
100% ללא סבון, PH 5.5, מועשר ב30% קרם לחות.
הריח שלו נקי מאוד ועדין, קצת הזכיר לי מרכך כביסה לתינוקות.

מה החברה אומרת:
נוסחה ייחודית המשלבת צמחי מרפא, סחלב ושיבולת שועל, ויטמין E, פרו ויטמין B5 וקומפלקס לחויות, לניקוי יסודי של עור הפנים ולהסרת איפור.
מעשיר בלחות, אינו מייבש את העור ומסייע בהרגעתו.
למראה בריא וצעיר יותר לאורך זמן ובניחוח נפלא.



מה אני הרגשתי על העור:
כמו שכבר ציינתי, הריח מצויין והמרקם של הסבון נעים וחלק.
אבל... הסבון מקציף נורא!
לכן אני נכנסת איתו למקלחת ולא שוטפת איתו את הפנים בכיור.
כל הפנים מתמלאות קצף, והבועות מציקות לפעמים, במיוחד באזור העיניים והאף.
את הפנים אני שוטפת עם הרבה מים ויישר מתקבלת הרגשה נקייה יותר ממה שהורגש קודם.
יחסית, הניקוי אינו עמוק ולא מסיר את כל האיפור מקצוות העיניים והפה. לא מתקבלת תחושת רענון כבדה בפנים, (כמו למשל אחרי צחצוח שיניים), אבל.. הרבה יותר כיף לצאת ככה אל הכיור ולא כשהפנים מוכתמות באייליינר ושבבי צלליות.
לסיכום:
בתור סבון מקלחת לאזור הפנים אני נהינת ממנו מאוד, הוא משמש אותי כמו כל תכשיר אחר בזמן הרחצה ולא מהווה תחליף למסיר איפור או ניקוי יסודי ועמוק.
השתמשתם בתכשיר? מה הציון שאתן נותנות לו?

יוצאים החוצה...
על מדף הכיור שלי תמצאו תרחיץ פנים יומי מרענן (DEEP CLEAN) של חברת ניוטרוג'ינה, המיועד לכל סוגי העור.
הסבון הזה מגיע בבקבוק שקוף, עם פקק לחיצה מוברג, במרקם ג'לי ובצבע כחול.
החוש הראשון שמתעורר בשימוש עם הסבון הזה, הוא חוש הריח.
התרחיץ מדיף ניחוח מנטה חזק ומעורר.
התחושה היא ממש כמו צחצוח שיניים על כל שטח הפנים.




מה אומרים עליו בניוטרוג'ינה:
התרחיץ מנקה ביסודיות רבה עד שהוא משפר את המראה ואת התחושה של העור. העור מרגיש מייד רענן וחיוני. תרחיץ הג'ל המרענן חודר עמוק לתוך הנקבוביות מסיר לכלוך, שומן עודף ושאריות איפור מבלי לגרום לייבוש יתר של העור. התרחיץ מסיר גם תאים מתים מעל פני העור, העלולים לגרום לעור פנים מחוספס ועמום והתוצאה היא עור רך יותר וחלק יותר. הרגשה מיידית של רעננות.
התרחיץ הינו נטול שומן ואינו סותם את הנקבוביות.
100% מסכימה עם כל מילה.
סבון מומלץ מאוד.
בכל פעם אני משתמשת בכמות קטנה מאוד של חומר ומעסה על פנים רטובות. כשאני מרגישה שהחומר עשה את שלו אני שוטפת את הפנים ביסודיות עם הרבה מים קרירים שמעוררים את הפנים וממריצים את מחזור הדם.
יש להימנע ממגע באזור העיניים.
אני משתמשת בו פעמיים, בבוקר ואחרי הרחצה בלילה.

עכשיו כשהפנים נקיות ורעננות נשארו לנו העיניים.
כמובן שהמים והסבונים שטפו מעליהן את רב הצבע והליכלוך, אבל בקפלים ובקצוות מצטברים שאריות איליינר ומסקרה, שלא נדבר על העיפרון השחור שמצא תנאים נוחים להימרח בין הריסים.
כאן מגיע תורו של מסיר איפור עיניים דו פאזי של לנקום.
מסיר האיפור מגיע בבקבוק שקוף מעוטר, עם פקק הברגה.
מה זה בכלל מסיר דו פאזי ולמה?
מסירי האיפור הדו פאזיים מתבססים על שמן ומים גם יחד.
על המדף נראה החומר בבקבוק בשני גוונים, היות והתמיסה השומנית צפה כלפי מעלה והמים נשארים בתחתית הבקבוק.
לפני השימוש מערבבים את הבקבוק היטב, לנוזל אחיד ואז מטפטפים על פדי צמר גפן.
דווקא לאזור העיניים חשוב למצוא מסיר טוב, שיהיה יעיל ויסודי ויחד עם זה יעשה את העבודה במהירות ובמינימום מאמץ מצידנו.
אף אחת לא רוצה להרוויח עיניים נקיות מאיפור על חשבון עפעפיים מגורות, אדומות ושורפות.
מסיר האיפור של לנקום עושה את העבודה בצורה מדהימה.
שתי טיפות ממנו על הפד, ליטוף אחד מקסימום שניים על העפעף והעין נקייה לחלוטין!



מזכירה לכן שאת העין אנחנו מנקות כלפי פנימה, מהזווית החיצונית של העין אל הC הפנימי. זו התנועה הטבעית של העין ולשם הגוף זורק את הלכלוך שמצטבר (הפרשות בוקר, מישהו?) האזור הפנימי של העין רטוב יותר מה שעוזר ללכלוך לצאת החוצה ולא להיתקע על הגלגל...
מה אומרים בלנקום?
Bi-Facil מאפשר הסרה מושלמת וקלה של איפור מאיזור העיניים. הוא עמיד במים, אינו מותיר שכבה שומנית על העין ומשאיר את העפעפיים נקיים. התכשיר מעניק תחושת נוחות, נבדק דרמטולוגית ומיועד לשימוש גם לבעלות עיניים רגישות ולמרכיבות עדשות מגע.
אני מאוהבת בו...
מה איתכן?
לאחרונה מצאתי תחליף זול יותר ומעולה לא פחות ממסיר האיפור של לנקום.
2 ב-1 של גרנייר
מסיר איפור דו פאזי, עמיד במי ללא אלכוהול או בישום
המסיר מכיל תמציות צמחים ומרכיבים טבעיים ומותיר הרגשה נעימה וחלקה
להשיג ברשתות הפארם השונות.. מזכירה לכן, חפשו אותו במבצעים.. מוזיל עלויות וממש משתלם





עכשיו הפנים שלי נקיות לחלוטין.

אבל... ההרגשה מדי סבונית ומלאת מים.
זו כמובן תחושה אישית שלי.
לפני הסרומים והקרמים אני מרגישה צורך להעביר ניגוב על הפנים בעזרת חלב ומי פנים.
GALATE'IS DOUCEUR תחליב ניקוי עדין ומעדן פנים ועיניים מבית לנקום.
חלב הפנים מתאים לכל סוגי העור.
התחליב מגיע בבקבוק לבן, זהה בצורתו למסיר הדו פאזי ולמי הפנים.
הריח נעים מאוד והתחושה קטיפתית ורכה.
בעזרת שתיים וחצי טיפות בלבד אני מעסה בעדינות את עור הפנים בתנועות סיבוביות ומסירה עם צמר גפן.



השלב הבא...
TONIQUE DOUCEUR מי פנים לליחוח העור עם תמציות צמחים עדינות נטול אלכוהול.
מי הפנים מותאמים לעור רגיל עד יבש.
השימוש בהם נעשה בעזרת פיסת צמר גפן, ממרכז הפנים כלפי חוץ.
בלנקום אומרים:
מי פנים נטולי אלכוהול המכילים תמצית ורדים טבעית ותמצית פרי עץ הסמבוק, המשלימים בעדינות את פעולת הסרת האיפור. מי הפנים מועשרים בגליצרול ומהווים את הצעד הראשון בליחוח העור.




אני מרוצה מאוד מחלב ומי הפנים.
התחושה מאוד נקייה ומרגיעה.

(בהערת שוליים, אני ממליצה להשתמש בפדי צמר גפן של ביוטי קייר וכן בכדורים.
הם נוחים מאוד, עושים את העבודה ובעיקר – זולים.
אני קונה מהם סטוקים.)







העור שלי צעיר ורענן, ועם ניקוי יומיומי ושגרת טיפוח אני לא רואה צורך להכביד עליו בחומרים נוספים.
זהו להיום,
המשך שגרת טיפוח, סרומים ולחות, מקווה לכתוב בקרוב.


נשיקות, הדס.


עקבו אחרי גם בפייסבוק:

תגובה 1:

  1. גם אני כמוך הדס, לא סובלת שההרגשה יותר מידי סבונית ומלאת מים.
    כיף לדעת שאפשר למצוא מוצרים שתואמים את את הגוון התחושתי שמתאים לנו.
    הבנה חשובה שכל אחת צריכה לבחון עם עצמה.

    השבמחק